The Student Hotel heeft vanaf donderdag een nieuwe naam: The Social Hub. De nieuwe naam sluit volgens het hotelmerk aan bij het hybride aanbod van de keten en moet de focus op de missie benadrukken: ‘Het creëren van communities voor een betere wereld.’
De rebranding is dit najaar zichtbaar op twee nieuwe locaties: Madrid, geopend in oktober, en Barcelona Poblenou dat opent in november. Daarnaast wil het bedrijf het aantal locaties binnen zeven jaar te verdubbelen.
Hybride business hotel
The Student Hotel is oorspronkelijk ontworpen vanuit het idee dat studenten een betere werk- en leefomgeving verdienen. Maar in de afgelopen tien jaar heeft het bedrijf zijn aanbod - initieel gericht op studenten - flink uitgebreid en een transformatie doorgemaakt naar ‘een echte hub voor communities’. Het nieuwe hotelmerk: ‘Met een aanbod van uniek ontworpen ruimtes met aantrekkelijk design, om te leren, werken, verblijven en amuseren, trekken de locaties inmiddels naast studenten ook toeristen, ondernemers, reizigers en “digital nomads” aan. Het hybride aanbod biedt voor ieder wat wils: bars, restaurants, sportscholen en winkels, vergaderzalen, evenementenlocaties en goed uitgeruste co-working spaces.’
Campagne
The Social Hub start een EMEA-brede marketingcampagne: De rebranding en herpositionering is gecreëerd in samenwerking met Halal Studios, door middel van de campagne ‘Whatever Your Journey, it Starts Here’, die een kijkje geeft in de verschillende ruimtes.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!