Merken staan voortdurend voor uitdagingen, vooral in deze tijd van overvolle markten. Hoe kun je opvallen in deze overvloed? Hoe navigeer je door de steeds veranderende trends en ontwikkelingen? En hoe behoud je een uniforme merkidentiteit terwijl je via verschillende kanalen communiceert?
Een sterk merk kan zich aanpassen en toch herkenbaar blijven. Dat vergt karakter. Maar hoe bouw je zo'n karaktervol merk?
Tijdens deze clinic van Beeckestijn Business School neemt Michel je mee in de wereld van archetypische positionering. Je leert hoe jouw merk de beste versie van zichzelf kan worden. Hiermee onderscheid je jezelf van concurrenten, claim je een relevante positie en vertel je een krachtig verhaal aan al je belanghebbenden, zowel intern als extern.
Onderwerpen die worden besproken
- Het creëren van merken in een uitdagende periode
- Het bewezen succes van organisaties die gedreven worden door hun merk
- Strategieën voor marktpositionering en het vormgeven van merkidentiteit
- De impact van archetypen op merksterkte
- Het proces van het vertalen van merkidentiteit naar een krachtig verhaal
Over de spreker
Michel Jansen is partner bij Morgenwereld. Hij adviseert sinds 1999 organisaties en C-level over hun business- en merkstrategie. Op die manier helpt hij organisaties de beste versie van zichzelf te worden en op succesvolle wijze hun marktpositie te versterken. Naast zijn werk als adviseur is hij auteur van meerdere publicaties (boeken, artikelen en blogs) over het merkenvakgebied en treedt hij regelmatig op als (gast)docent op universiteiten, in merkleergangen en in-company trainingen.
Gratis aanmelden
- De sessie van Beeckestijn Business School vindt plaats op woensdag 5 juni en duurt van 09:30 tot 11:00 uur
- De sessie is online te volgen. Voorafgaand ontvang je een e-mail met inloggegevens
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!