Premium

Spannende seks, romantiek en mannendilemma's in Valentijnscommercials 2015

Een overzicht van de leukste inhakers rond Valentijnsdag.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Bloemenbureau Holland
Bureau: Kingsday
Voor de Valentijnscampagne worden mensen verrast met een roos die &;zomaar&; uit de lucht komt vallen. De cupidrone haalde zelfs de .

Vodafone
Bureau: Khanna | Reidinga
Voor de gelegenheid verbasterde de telecomprovider zijn slogan van &;Power to You&; naar &;Flower to You&; en hielpen ze reizende Valentijnvierders een handje.

Bijenkorf
Bureau: Xsaga
De mannen van Divorce bereiden zich, ieder op zijn eigen manier, voor op de &;grote&; dag.

PostNL
Bureau: Joe Public Take-Away Advertising
Verstuur je Valentijnskaarten gratis met een echte kus, in plaats van een postzegel.

Nissan
Ter promotie van het electrische model &;Leaf&;, laat Nissan zien dat het makkelijker is om benzine te verlaten, dan je (ex-)geliefde.

Starbucks
De koffieketen treedt op als koppelaar met een speciale versie van de campagne &;Meet Me for Love&;.

Hallmark
Hallmark wil met de campagne echte emoties laten zien, door onder andere een schattig lesbisch stel tegen elkaar te laten zeggen hoeveel ze van elkaar houden.

Heart Transplant UK
De Britse stichting voor harttransplantaties maakt van de gelegenheid gebruik om donateurs te werven. In de campagne vraagt een patiënt om &;letterlijk&; een hart te geven aan iemand die het nodig heeft. 

;s Day

Niet alleen Valentijnsdag, ook de release van de film &;50 tinten grijs&; bood reclamemakers genoeg inspiratie voor originele campagnes:

Trojan
De condoomfabrikant neemt mensen die &;experimenteel proberen te doen&; op de hak in &;Fifty Shades of Real Pleasure&;.

Durex
Een andere condoomfabrikant gebruikt iconische scènes uit de film, maar geeft deze een grappig, alternatief einde. Daarnaast zijn op de spannende spellen te downloaden om je seksleven daadwerkelijk spannender te maken.

Audi
n van de commerciële partners van de film Fifty Shades of Grey, Audi, maakte met Saturday Night Live comedian Vanessa Bayer een parodie op de liftscène.

En voor de liefhebbers nog één keer de Valentijn Super Bowl-commercial van Victoria&;s Secret.

;s Secret Super Bowl 2015 Commercial Valentine&;s&; Song by Brenda Lee

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie