2018 is nog niet het jaar van Facebook. Sinds het dataschandaal rond Cambridge Analytica ligt het bedrijf onder vuur. Ondertussen groeit Instagram het hardste van alle social media. Wat betekent dit voor organisaties? Hoe kunnen zij deze platformen optimaal benutten in deze tijden?
Op Congres Facebook & Instagram Marketing, 14 juni in de Jaarbeurs Utrecht, leer je alles over de laatste ontwikkelingen en trends in social marketing. Met sessies van toonaangevende sprekers op het congres is je kennis in één dag weer helemaal up-to-date.
Drie internationale keynotes staan deze dag centraal. Thomas Moen deelt zijn visie over de mogelijkheden die Facebook in 2018 biedt, Sedge Beswick vertelt over Instagram en influencer marketing en David Arnoux praat je bij over growth hacking. Daarnaast zijn er drie ‘breakout’ rondes waarin experts van bekende organisaties zoals AD.nl en PSV hun marketingstrategieën delen. Benieuwd wat je verder kunt verwachten? Bekijk het volledige programma.
We zien je graag op 14 juni! Meld je direct aan
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!