Digital marketing trends, jongere doelgroepen en de uitdaging van digitale toegankelijkheid
Tijdens deze jubileumeditie staat het verhaal van morgen centraal. Hoe maak je anno 2022 echt impact met content en hoe blijf je relevant? Contentexperts uit verschillende hoeken van het vak tackelen deze vraag. Dit levert verschillende, verrassende en inspirerende antwoorden op over future-proof content!
Zo krijg je van digital marketing expert Bart Meerdink de digital marketing trends voor 2023, duik je met FFONO in de wereld van next generation communication en vertelt Nina Brugman waarom digitale toegankelijkheid nu bovenaan de to-do list van ieder bedrijf moet staan.
Van inclusieve content tot CMS-matchmaking.
Techbedrijf Arcadis zag een groei van 10% onder vrouwelijke sollicitanten doordat ze hun teksten richtten op de vrouwelijke lezer. Marieke van Herwerden en Marcel Leeman vertellen je hoe ze door deze inclusieve content een aanzienlijke groei in conversie bereikten.
Of laat je door strategieconsultant Lennaert Stuij meenemen naar de basis van de meeste websites; het contentmanagementsysteem. Wat zijn de trends en hoe bepaal je welk CMS-systeem het beste bij jouw bedrijf past?
Bekijk ons programma
Dit is slechts een greep uit de line-up van interessante sprekers tijdens Congres Contentmarketing & Webredactie op 24 november 2022. Bekijk hier ons volledige programma.
Groepskorting
Maak je team inhoudelijk nóg sterker en kom samen naar het congres. Vanaf drie personen betaal je het Early Bird tarief van €250,75 per ticket in plaats van €295.
Bestel nu je tickets.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!