Over het algemeen richten de frustraties over reclame zich op het beeld. Dit keer wordt een reclameposter van Santa Maria Tex Mex het mikpunt vanwege een enorme taalfaal. Op Facebook volgt een ‘verklaring’, maar zo makkelijk komt Santa Maria er niet mee weg.
1. Hé, dat is een verrassende reclameposter.
2. Dirk houdt niet van aangebrand eten.
En deze poster is echt niet te missen.
3. Monique maakt er meteen een trend van.
4. Zonde van het kerstpakket.
Zo veel varianten mogelijk.
5. Zaandam pikt het niet.
6. Uiteraard een kwestie van tijd voordat het op Taalvoutjes staat.
7. Maar het was natuurlijk allemaal een doordachte winactie.
8. Vin speelt het spelletje mee…
9. Maar zo makkelijk komt Santa Maria hier niet mee weg.
Van fouten kun je gelukkig leren.
10. En uiteindelijk komt dan toch de aap uit de mouw…
In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op The Best Social Media. Het artikel van deze week werd geschreven door Lene Makkink.
Reacties:
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!