Succesvolle merken spelen in op krachten die ons al sinds de oertijd drijven. Ons brein, ons hart en – schrik niet – onze geslachtsdelen zijn cruciaal geweest voor het vormen van deze wereld. In deze clinic laat Ariën zien dat sterke merken succesvol zijn door heel slim in te spelen op één van deze organen. Kortom, deze clinic is geen alledaagse crash course over het positioneren van merken.
Datum: 3 februari 2021
Tijd: 14:00 tot 15:30
Locatie: Live-stream
Wat kun je verwachten?
Marketing lijkt tegenwoordig geobsedeerd door tactische elementen. Deze focus op tactiek en de nieuwste technologieën leidt ertoe dat veel bedrijven het strategische marketing paard achter de tactische wagen spannen. Deze clinic biedt tegenwicht aan de hype. Vanuit een biologisch evolutionair perspectief kijken we naar merken en naar hoe te positioneren voor lange termijn succes.
Voor wie?
De clinic is interessant voor iedereen die in zijn dagelijkse werk met merken bezig is. Business leaders, Marketing Managers en Marketing specialisten allemaal hebben ze er belang bij om met hun merk in te spelen op de fundamentele drijfveren van de consument. De drijfveer of het orgaan waarop je je richt bepaalt immers je strategie, executie en uiteindelijke succes.
Over Ariën
Ariën Breunis is eigenaar van Brand Meester, een consultancy op het gebied van merkstrategie en merkonderzoek. Daarnaast is hij actief als marketingtrainer. In een vorig leven heeft hij marketingrollen vervuld aan zowel agency-zijde bij bureaus als Interbrand en Kantar Consulting als aan klantzijde bij ondernemingen als PepsiCo en Philips.
Past de clinic niet binnen jouw agenda? Geen probleem! Iedereen die is aangemeld krijgt na afloop toegang tot de opnamen van de clinic. Zo kan je op een ander moment alsnog inspiratie en kennis opdoen.
Aanmelden
Deze clinic is al geweest. Het is niet meer mogelijk om je aan te melden.
Bekijk onze agenda voor meer clinics >>
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!