Er is een sterke groei van digitale marketing, maar daar schuilt ook een groot gevaar in voor merken. Ligt de focus meer op conversie en minder op merkenbouw en hoe vind je hier een goede balans in? Deze vraag staat centraal in de post-master opleiding Strategisch Brandmanagement. In 12 dagdelen leer je hoe jij strategisch brandmanagement kan inzetten voor jouw merk!
Tijdens de opleiding leer je onder andere:
- De laatste trends, kennis en praktijkinzichten op het gebied van modern brandmanagement
- Brand strategy, brand design, brand building & brand management
- Direct aan de slag met je eigen merkstrategie als fundament voor je organisatiestrategie
Voor wie is deze opleiding?
Ben jij een ervaren marketing- en communicatie professional en wil jij je kennis ontwikkelen op het gebied van modern brand management? Dan is deze opleiding heel waardevol voor jou!
Praktische informatie
Datum: 28 september
Locatie: Leusden, Amsterdam, Utrecht en Online Classroom
Studiebelasting: 12 dagdelen
Kosten: €5.895,- (excl. BTW)
Lees hier meer over de post-master opleiding Strategisch Brandmanagement >>
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!