Meyer Beheer timmert flink aan de weg. In de afgelopen jaren heeft dit bedrijf het grand café concept Moeke Bar & Keuken ontwikkeld en locaties geopend door heel Nederland. Moeke heeft inmiddels vestigingen in Breda, Enschede, Delft, Nijkerk en Rhenen. In 2020 openen er nog vijf nieuwe Moekes, waarvan Scheveningen en Nijmegen de eersten zullen zijn. De toekomstplannen die Meyer Beheer voor ogen heeft voor Moeke zorgen voor een stijgende vraag naar een centraal online platform voor de verschillende vestigingen van Moeke. Hiervoor schakelde het bedrijf EnoRm.com in.
Landelijk concept, lokaal ingezet
Het platform is gebouwd om alle Moekes te huisvesten onder dezelfde website. Hierdoor creëren ze eenheid en is overzichtelijk te zien in welke steden Moeke zich bevindt. Tegelijkertijd geeft het centrale platform meer body aan het concept, wat de vindbaarheid binnen Google ten goede komt en de gebruiksvriendelijkheid vergroot.
Het platform moet ervoor zorgen dat iedere vestiging hun eigen identiteit uitstraalt, terwijl het concept van Moeke Bar & Keuken hier als rode draad doorheen loopt. Dit zorgt voor een sterke en overkoepelende merkidentiteit. Het idee hierachter: zorgen dat Moeke niet de uitstraling van een keten krijgt, maar haar persoonlijke, lokale gevoel op elke locatie behoudt.
Vervolgstappen
Dankzij de door EnoRm.com ontwikkelde website is Moeke beter vindbaar binnen Google en zijn de vestigingen lokaal geprofileerd. Dit heeft Meyer Beheer gemotiveerd om ook met andere onderdelen van het Moeke concept dezelfde stappen te gaan ondernemen. Banqueting, het faciliteren van meetings, vergaderingen en vergelijkbare activiteiten voor meerdere Moekes vallen hieronder. Voor iedere Moeke een strakke, overkoepelende basis als geheel, met een persoonlijk en lokaal gevoel.
Credits
Bureau: EnoRm. & SuperRebel Creative Agency
Opdrachtgever: Meyer Beheer
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!