Livingprojects, de naam zegt het al. Projecten tot leven brengen en ‘the ultimate experience’ realiseren met gave lichtconcepten, vaak in combinatie met geur, geluid of beeld. Het doel: hét WOW-effect creëren. Van concept tot uitwerking. Maar hoe vertaal je dit concept naar een sterke positionering en trek je deze door naar de website? Livingprojects ging op zoek naar een manier om de beleving van projecten online te uiten.
Met de WOW-switch het WOW-gevoel overbrengen
Livingprojects schakelde TCC in voor een nieuwe positionering met bijbehorend concept. Het resultaat? ‘Add WOW’. De diensten van Livingprojects werden dus doorvertaald naar de uitingen met als doel het WOW-gevoel overbrengen. Daarna was het aan online marketing bureau EnoRm de taak om dit concept door te vertalen naar een next-level website. Hoe je dat doet? Simpel: door precies te doen waar de essentie van het concept ligt.
“Out of the box” was de boodschap die Livingprojects aan EnoRm meegaf. Zo gezegd, zo gedaan. Met een visuele doorvertaling van het concept in het webdesign, werd het concept van Livingprojects uitgewerkt.
Het design van EnoRm heeft als concept de ‘WOW-switch’. Deze ‘light experience’ zorgt voor een unieke beleving van licht op de gehele website’. De WOW-switch maakt het mogelijk om de website ‘aan’ en ‘uit’ te zetten. Zet je ‘m uit? Dan verdwijnt de kleur in alle afbeeldingen. Aan? Dan voeg je de WOW weer toe! Een doordacht idee dat perfect aansluit bij het concept.
Spot on samenwerking
Livingprojects vond een goede samenwerking met een online bureau belangrijk. Ze wilden het bureau de ruimte geven om Livingprojects op een creatieve manier in de schijnwerpers te zetten. Het gevolg: alleen maar tevreden gezichten, bij beide partijen.
Livingprojects maakt van jouw project de ultieme beleving. Deze experience ook ervaren? Check de website!
Credits
Bureau: EnoRm.
Opdrachtgever: Livingprojects
Verantwoordelijk opdrachtgever: Alissa
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!