Overslaan en naar de inhoud gaan

'Marketeers moeten dirigent zijn, niet de tweede viool spelen’

Juist in agile organisaties moeten marketeers generalist blijven, vinden registermarketeers Dorkas Koenen en Ludo Voorn.
Niet de tweede viool
Niet de tweede viool
© 123rf
Niet de tweede viool
Niet de tweede viool
© 123rf

‘De echte marketeer verdwijnt, want voor ieder onderdeeltje is een specialist’, zo luidde de kop van een artikel op Adformatie.nl enkele maanden geleden. De uitspraak was afkomstig van Martin de Boer, commercieel directeur van Corendon. Reden voor Rabobank-cmo Dorkas Koenen en Ludo Voorn (chapter lead marketing particulieren a.i.) om eens in gesprek te gaan over de ware waarde van marketing voor organisaties. 

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in