Overslaan en naar de inhoud gaan

Marketing- én gelukprofessor Micael Dahlén: ‘Marketeers hebben verplichting mensen gelukkiger te maken’

Dahlén sprak op Nima Marketing Day. ‘We zijn niet in staat om los te komen van onze smartphone. Marketeers moeten daar het beste van…
Miniatuurvoorbeeld
© http://www.micaeldahlen.com/
Miniatuurvoorbeeld
© http://www.micaeldahlen.com/

Wat de mens onderscheidt van andere dieren, wat de nadelen van digitale transformatie zijn (schermverslaving) en waar wij mensen gelukkig van worden. Dat zijn drie grote thema’s die Micael Dahlén (45), de rockstar marketingprofessor uit Zweden, aansneed bij zijn opening keynote van Nima Marketing Day 2018. Dahlén, die er niet uitziet als een professor of marketing & consumer behavior aan de Stockholm School of Economics - eerder als een rocker met zijn lange haren, vele tatoeages en gelakte nagels – trakteerde zijn publiek op een geestig verteld verhaal vanuit het perspectief van gewone mensen. Maar wat konden zij ervan meenemen naar hun marketingpraktijk van alledag?

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in