(Her)positionering is pas het begin van een sterk merk. Het zijn vooral de medewerkers die je merk sterk maken. Medewerkers moeten de merkbelofte waarmaken door het in de praktijk te brengen. Op deze manier versterk je je merk van binnenuit (internal branding). Maar hoe doe je dit? Ontdek het tijdens deze online clinic van Beeckestijn Business School.
Datum: 28 september
Tijd: 14:00 - 15:30 uur
Locatie: Live-stream
Dit kun je verwachten
Tijdens deze clinic leer je hoe je vanuit meerdere invalshoeken naar je internal branding strategie kunt kijken. Je leert hoe je je medewerkers betrekt in dat waar jullie voor staan en hoe je de merkpositionering integreert in de dagelijkse business. De verschillende niveaus en fasen van internal branding komen aan bod en eigen ervaringen en best practices worden gedeeld. Na afloop van de clinic kun jij direct zelf aan de slag!
Over de sprekers
Alisa Post
Alisa Post is oprichter en eigenaar van Buro Dirigo, gespecialiseerd in internal- en employee branding. Als strategisch adviseur begeleidt ze organisaties bij het (her)positioneren van hun merk en werkt ze het liefst samen met zowel HR als Marketingcommunicatie om de medewerker centraal te zetten in de uitvoering van de merkstrategie.
Vivianne Hahn
Vivianne Hahn is Chief Happy Customer bij Buro Dirigo en werkt op het snijvlak van accountmanagement en consultancy. In haar loopbaan heeft zij zich bij diverse organisaties beziggehouden met het verbinden van mensen en organisaties.
Haar huidige focus op internal en employer branding en events sluit daarmee naadloos aan bij haar ervaring.
Gratis aanmelden
Het is niet meer mogelijk om je aan te melden. Bekijk onze agenda voor meer clinics >>
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!