Het coronavirus dwingt ons op afstand te werken. Wat levert die nieuwe werksituatie op voor de creatieve sector? En: welke kansen en nieuwe mogelijkheden biedt deze bijzondere tijd voor merken en creatieve bureaus? In Het Nieuwe Werken gaan Executive Creative Director Diederik van Middelkoop en Director Business Development & Sonic Branding Sietze Rademaker van Amp.Amsterdam // The Sonic Branding Company, in gesprek met smaakmakers uit de creatieve industrie. In een half uur per aflevering geven CEO’s, (brand) managers en creatieven hun visie op het nieuwe werken en delen hun inzichten.
Voor wie?
Het Nieuwe Werken is interessant voor iedereen in de creatieve industrie en ver daarbuiten. CEO’s, creative directors, brand managers en strategen vertellen hoe ze op een effectieve manier samenwerken in deze tijd, welke ontdekkingen ze deden toen ze verplicht op afstand moesten werken en wat ze meenemen uit deze periode zodra het virus is ingedamd.
Programma
Elke twee à drie weken verschijnt er een nieuwe aflevering van Het Nieuwe Werken. In de eerste vier afleveringen zijn Bas Korsten (Global Chief Creative Officer Wunderman Thompson), Kim Smulders (Creatief Merkstrateeg Interpolis), Reuben Alexander en Maarten Boer (oprichters Buutvrij) en David Snellenberg (ECD/founder Dawn) te gast.
- Bas Korsten (Wunderman Thompson)
Afstand en gevoelde afstand: hoe de pandemie werknemers op afstand juist meer bij elkaar brengt.
- Kim Smulders (Interpolis)
Het belang van non-lineair werken en efficiëntie bij werken op afstand.
- Reuben Alexander en Maarten Boer (Buutvrij)
Kansen creëren tijdens corona en het belang van communicatie in één ruimte.
- David Snellenberg (Dawn)
De coronacrisis doorvertalen naar proposities en het belang van muziek in reclame.
Luisteren
De afleveringen zijn te beluisteren via Spotify, Stitcher, Apple Podcasts en de andere bekende kanalen.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!