Overslaan en naar de inhoud gaan

Hema zorgt voor openvallende monden met nogal onverwachte reclame

Het meest opmerkelijke op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.
Hema
Hema

Als bedrijf moet je jezelf iedere keer weer opnieuw uitvinden om op te vallen tussen de menigte. Zeker als het gaat om virale video’s op social media. Hema maakt daarom een reclame met een onverwachte twist – en daar kunnen Nederlanders geen genoeg van krijgen.

related partner content for mobile comes here

Niet schrikken, het is Hema maar.

 

Deze reclame valt meteen in de smaak. 

Wat goed

Hema heeft niet zomaar een stagiair in dienst. 

promotie

Mocht je geen genoeg kunnen krijgen van deze video, dan weet je waar je moet zijn.

Brazilian

Toch zijn mensen vooral wanhopig hun TikTok aan het verversen voor een nieuwe video van Hema.

meer van dit

En dan is de winkel de beroerdste niet.

Hema krijgt in ieder geval een dikke pluim voor deze video’s.

 

dat is nog es marketing

Het lijkt er dan ook op dat fans op meer kunnen rekenen.

zo weer doen

 

In samenwerking met Adformatie deelt The Best Social Media wekelijks een artikel over (Nederlandse) merken op social media. Het artikel van deze week werd geschreven door Yke van der Salm.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in