Emotive branding in B2B

Wil jij weten hoe je kunt bouwen aan een sterk B2B merk? Meld je aan voor deze clinic op 24 juni en ontdek het!

Vaak wordt de emotie bij merkenbouwers over het hoofd gezien, terwijl dit wel nodig is om te bouwen aan een B2B merk. Waarom is dit nodig en hoe pas je dit toe? Tijdens deze clinic van Beeckestijn Business School ontdek je het nut van emotive branding en hoe je dit kunt toepassen in jouw organisatie.

Datum: 24 juni
Tijd: 09:30 - 11:30 uur 
Locatie: Leusden

Dit kun je verwachten

In deze clinic wordt het begrip emotive branding ontrafelt en komt het 23+1 model aan bod. Dit wordt gedaan aan de hand van inspirerende B2B cases van verschillende organisaties. Je leert ook hoe je jouw directie en collega's van finance kunt overtuigen van het nut van het toepassen van emotive branding.

Voor wie?

Werk jij bij een B2B organisatie op een marketing/ communicatie-afdeling en werk jij mee aan een organisatiemerk of productmerk? Dan is deze clinic zeer geschikt voor jou.

Over de spreekster

Maartje Grossouw heeft al meer dan 20 jaar ervaring met het bouwen van merken in de HR- en softwaresector. Momenteel helpt zij via Marcommit organisaties met slimme Marketing- en PR strategieën. "Van branding en corporate communicatie tot interne- en marketingcommunicatie. Ik geloof namelijk dat als je deze zaken goed op elkaar afstemt je een beter resultaat krijgt."

Gratis aanmelden

Het is niet meer mogelijk om je aan te melden. Bekijk onze agenda voor meer clinics >>

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →