Deze 10 bedrijven gaan griezelig goed aan de haal met Halloween

Het meest opmerkelijke op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.

Door Marloes Gort

Halloween is de dag waarop de ene helft van Nederland verkleed de deur uitgaat om te feesten en de andere helft onder een dekentje op de bank wacht tot alle pompoenen, spoken en zombies weer zijn vertrokken. Oftewel: je houdt ervan of je vindt het verschrikkelijk.

Déze tien merken ‘ghosten’ hun volgers in ieder geval niet op deze feestdag en komen met gruwelijk goede inhakers op social media.


Geen helden op sokken, maar helden in Albert Heijn-kleding.


Er is slechts één ding angstaanjagender dan Halloween…

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Een bericht gedeeld door bol (@bol)


Die pizza's worden binnen no time verslonden tijdens Halloween.


Verwacht je vandaag een PostNL-pakketje? Pas maar op...


Een ander land opzoeken om Halloween te vermijden heeft geen zin.


Deze toverkrachten van Ben & Jerry’s wil iedereen wel bezitten.


Het Wereld Natuur Fonds zet je effe aan het denken tijdens Halloween.


Voor Bolletje is de koek al snel op.


En daar kan ook Jumbo zich in vinden.

In samenwerking met Adformatie deelt The Best Social Media wekelijks een artikel over (Nederlandse) merken op social media. Het artikel van deze week werd geschreven door Marloes Gort. 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie