Door Marloes Gort
Halloween is de dag waarop de ene helft van Nederland verkleed de deur uitgaat om te feesten en de andere helft onder een dekentje op de bank wacht tot alle pompoenen, spoken en zombies weer zijn vertrokken. Oftewel: je houdt ervan of je vindt het verschrikkelijk.
Déze tien merken ‘ghosten’ hun volgers in ieder geval niet op deze feestdag en komen met gruwelijk goede inhakers op social media.
Geen helden op sokken, maar helden in Albert Heijn-kleding.
Er is slechts één ding angstaanjagender dan Halloween…
Die pizza's worden binnen no time verslonden tijdens Halloween.
Verwacht je vandaag een PostNL-pakketje? Pas maar op...
@postnl Wat gebeurt hier #PostNL #halloween #koortsdroom #feverdream ♬ original sound - PostNL
Een ander land opzoeken om Halloween te vermijden heeft geen zin.
Deze toverkrachten van Ben & Jerry’s wil iedereen wel bezitten.
Het Wereld Natuur Fonds zet je effe aan het denken tijdens Halloween.
Voor Bolletje is de koek al snel op.
En daar kan ook Jumbo zich in vinden.
In samenwerking met Adformatie deelt The Best Social Media wekelijks een artikel over (Nederlandse) merken op social media. Het artikel van deze week werd geschreven door Marloes Gort.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!