Christiana Courtright gaat bij Kingsday aan de slag als social strategist, waarbij ze gaat zich inzetten voor alle internationale accounts. Christiana heeft ruime ervaring op het gebied van technologie, overheidsbeleid en journalistiek. Christiana (29) heeft een Britse, Amerikaanse en Duitse achtergrond en heeft in Sydney, Berlijn en Londen gewerkt. Ze begon als influencer in 2008, toen Microsoft haar blog opmerkte en haar een baan aanbood.
Na Microsoft werkte ze als journalist bij een internationaal nieuwsbureau en hielp ze met het opzetten van de social media-afdeling van Ruptly (een Russische nieuwsbureau). Daarna werkte ze als social media-consultant voor een aantal succesvolle start-ups en had ze de leiding over verschillende creatieve social media-campagnes met als doel tastbare impact te maken.
‘Kingsday is onverschrokken. Het is indrukwekkend om te zien hoeveel kennis er kunde er onder dat dak aan de Amsterdamse grachten te vinden is’, zegt Courtright. ‘Dit is een bureau dat erin gelooft dat een fantastisch idee van iedereen kan komen.’
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!