De Tweede Kamerverkiezingen komen eraan. Een extra belangrijke periode voor politieke partijen om zich van hun beste kant te laten zien. Social media is natuurlijk dé plek om een jongere doelgroep te kunnen bereiken. Toch lijken niet alle politieke partijen helemaal te weten hoe ze dat moeten aanpakken. Het CDA heeft namelijk besloten om zich volledig te focussen op het gebruik van emoji's. Maar dat mensen daar nou nét niet op zitten te wachten, blijkt wel uit de kritiek die ontstaat op recente posts van het CDA.
Onlangs plaatste het CDA dit bericht op Twitter. Naast de overvloed aan emoji's zal dit menig mens doen denken aan de 'Xenos-quotes' voor aan de muur.
De post zorgde voor een hoop kritiek.
Zou het waar zijn?
Twitteraars gaan ermee aan de haal.
Mocht je denken dat dit een eenmalige blunder was, dan heb je het helaas mis. Al eerder plaatste het CDA namelijk dít.
Zou het de stagiair zijn geweest?
Succesvol is het in ieder geval nog niet.
Tot slot zou dit goed nieuws zijn voor de aankomende posts van het CDA.
Over The Best Social Media.
In samenwerking met de Adformatie deelt The Best Social Media wekelijks een artikel over (Nederlandse) merken op social media. Het artikel van deze week werd geschreven door Sophie van der Hoeven.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!