Om klanten tegemoet te kunnen komen waarbij iets mis is gegaan met de levering van hun Bol.com-bestelling komt het online warenhuis met een loterij. Deze goedmakercampagne is ontwikkeld door Yune. Onderdeel van de campagne is een video die wordt verspreid via Facebook. In de video is te zien hoe het vervelende gevoel van een verkeerde of een te late levering wordt vervangen door het gevoel van verrassing en blijdschap.
Olav van Dam, manager social media bij Bol.com: ‘Voor de video hebben we bewust een ludieke insteek gekozen. We zien dat de opvallende boodschap klanten aanspreekt. Klanten waarbij iets mis is gegaan bij hun bestelling roepen we op zich aan te melden via Facebook om deel te nemen.’
Credits
Opdrachtgever Bol.com: Olav van Dam, Carlijn Timmermans
Creatives: Vincent Quak, Berit Hol
Creative Director: Jeroen Dontje
Account Director: Pablo van de Berg
Head of Campaigns: Lucio Jessurun
Producer: Raquel Wijngaarde, Jolijn de Boer
Regisseur: Peggy Steenvoorden
D.o.P: Coen Stroeve
Reacties:
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!