Overslaan en naar de inhoud gaan

Bol.com organiseert loterij voor klanten die hun pakketje niet hebben ontvangen

Campagne Goedmaker als ludieke tegemoetkoming.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Om klanten tegemoet te kunnen komen waarbij iets mis is gegaan met de levering van hun Bol.com-bestelling komt het online warenhuis met een loterij. Deze goedmakercampagne is ontwikkeld door Yune. Onderdeel van de campagne is een video die wordt verspreid via Facebook. In de video is te zien hoe het vervelende gevoel van een verkeerde of een te late levering wordt vervangen door het gevoel van verrassing en blijdschap.

related partner content for mobile comes here

Olav van Dam, manager social media bij Bol.com: ‘Voor de video hebben we bewust een ludieke insteek gekozen. We zien dat de opvallende boodschap klanten aanspreekt. Klanten waarbij iets mis is gegaan bij hun bestelling roepen we op zich aan te melden via Facebook om deel te nemen.’

 

 

Credits


Opdrachtgever Bol.com: Olav van Dam, Carlijn Timmermans
Creatives: Vincent Quak, Berit Hol
Creative Director: Jeroen Dontje
Account Director: Pablo van de Berg
Head of Campaigns: Lucio Jessurun
Producer: Raquel Wijngaarde, Jolijn de Boer
Regisseur: Peggy Steenvoorden
D.o.P: Coen Stroeve


Head of Campaigns: Lucio Jessurun
Producer: Raquel Wijngaarde, Jolijn de Boer
Regisseur: Peggy Steenvoorden
D.o.P: Coen Stroeve


Regisseur: Peggy Steenvoorden
D.o.P: Coen Stroeve


D.o.P: Coen Stroeve

D.o.P: Coen Stroeve

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
meeuws nathalie

Mijn bestelling AIRKOELER is gisteren niet toegekomen en volgens verkoopster bol.com vandaag ook nig niet . Iets musgelopen . Met deze tropische temp is dit geen lachertje

Maddy vd Berg

Mijn dochtertje was 12 juni 2018 jarig en werd 9 jaar. Opa en oma hadden op 24 mei een prachtige hoverboard besteld, deze was helaas defect binnen gekomen. Dit gelijk gemeld via email voorzien van foto’s (paar dagen voor haar verjaardag). Moesten echter onder protest het board terug sturen kregen geen nieuwe want de leverancier HA Traiding zou deze repareren en wilde geen nieuwe sturen. Een maand later na heel veel telefoontjes, mailtjes en vooral veel verdriet van onze dochter kregen we post, een blij kind (9jr) kan eindelijk genieten van haar verjaardagskadootje! Maar helaas weer een teleurstelling, een totaal andere (gebruikte, andere kleur)hoverboard met een tas vol verf vlekken. Tot op heden (27-07-2018) nog geen geld of hoverboard. Ik hoop dat jullie hier ook doen wat wordt aangegeven en mijn dochter kunnen verassen met iets leuks want de zomer is straks voorbij en dan kan ze (misschien) eidelijk in de regen op haar hoverboard.

Niels Tuning

ik heb 2 maand moeten wachten om dat ze niet wisten waar me drone uit hing en duurde en duurde maar helaas heb ik hele slechte gezondheid 4 jaar geleden medische misser gehad door door kan ik niet meer lopen helaas heel veel rugpijn en senu pijn me vrienden heben wel us gezegd nielssss laat die drone je krijgt zoo veel stres je slaapt zelf middags dus laat het ma ik ben al jaren blije klant me helaas sorry sorry ik ben nu oké klein beetje klaar ik wil heel graag de dji phantom 4 pro kopen ma helaas ik had de drone die 2 maand duurde 2x kunne verkopen vooor 1.500 euro had ik de phantom voor terug kopen me helaas dikste pech is nu licht mijn drone nog steets kapot in de kast meeting geen beelden en geen andere terug sorry sorry sorry sorry ik ben best wel beetje boos zie ik steeds reclame op YouTube eigenlijk wil ik het nie zien

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in