Andrélon staat op social media bekend om hun fijne webcare. Ze laten graag merken dat Andrélon voor iedereen is, en dat ze niemand buitensluiten. Op haatberichten hebben ze altijd een gevat antwoord, en ze zijn dan ook niet bang om anderen terecht te wijzen. Toen ze onlangs een Facebook post deelden met een vrouw met een hoofddoek, ontvingen ze veel negatieve reacties. Ze reageerden hierop op een typische Andrélon manier.
Andrélon ontving al vaker opmerkelijke kritiek op hun social media posts, maar weet hier altijd goed mee om te gaan.
Ook op deze post die ze onlangs plaatsten ontvingen ze veel gemopper.
Mensen begrijpen niet waarom ze haarproducten laten promoten door een vrouw wiens haar bedekt is.
En ze denken dat deze manier van reclame maken niet werkt.
Toch zijn er veel mensen die het hier totaal niet mee eens zijn.
En Andrélon wordt door anderen geprezen om hun reacties en de fijne advertentie.
Tot slot bewijst Andrélon met gepaste reacties dat ze zich niks aantrekken van de negatieve comments.
In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op The Best Social Media. Het artikel van deze week werd geschreven door Jasper Altena.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!