7 titels op shortlist Pim Marketingliteratuurprijs

Belangrijke marketingonderwerpen dit jaar zijn empathie in marketing, de kracht van storytelling en de rol van AI in marketinggroei.

De genomineerden

De jury van de PIM Marketingliteratuurprijs 2024 heeft de genomineerden bekend gemaakt. Dat zijn:

  • Bart de Leeuw & Mieke Fonck – Empathie werkt
  • Bart Lombaerts, Ann Maes, Frederik Picard & Chris Van Gils – Do Tell
  • Jean-Pierre Thomassen & Eric de Haan – Customer Experience: van cult naar cultuur
  • Marjolijn Meynen & Ed Stibbe – Duurzame verleiding
  • Patrick Petersen – Handboek AI voor marketing en groei
  • Peter Snoeckx – De Retentie-economie
  • Patrick van Thiel – Met de stroming mee

Event

Op 14 november wordt de winnaar van de Pim Marketingliteratuurprijs bekend gemaakt tijdens het gelijknamige event dat dit jaar in Gorinchem wordt gehouden.  Tijdens het event nemen de genomineerden het publiek mee in hun visie, delen hun strategieën en presenteren de nieuwste trends. Daarmee wil Platform Innovatie in Marketing een event neerzetten vol vernieuwende ideeën en inzichten die de marketingwereld in beweging houden. Pim: 'Hier ontmoet je niet alleen de meest invloedrijke denkers van het afgelopen jaar, maar krijg je ook de kans om diep in te gaan op actuele marketingvraagstukken.'

Keynote-speakers dit jaar zijn Charida Dorder, auteur van AI in Marketing, dat vorig jaar de prijs won en Wim Vermeulen, auteur van Speak Up!, de 'bewustmaker' van vorig jaar. Zij zullen reflecteren op de veranderingen in marketing van het afgelopen jaar en verklappen hun kijk op de toekomst.
Daarnaast biedt het event interactieve break-out sessies waarin dieper ingegaan wordt op actuele marketingvraagstukken.

Locatie van het event

Locatie: Easyfairs, Gorinchem (locatie Evenementenhal – The Next Level)

Datum: 14 november 2024

Programma: to be announced

Starttijd: 14:30 uur

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie