In de nieuwe rubriek, Adformatie Connects International, geeft het mondiale correspondentennetwerk van Adformatie een unieke blik op de impact van het coronavirus op de internationale markten.
Toonaangevende professionals vertellen hoe de marketing- communicatiemarkt zich ontwikkelt in het land waar zij werkzaam zijn, van Los Angeles tot Dubai en van Londen tot Paramaribo.
In aflevering 4: Angela van der Kooye, voorzitter bij de Vereniging van Communicatie, marketing & PR in Paramaribo, Suriname.
CCPR is dé stichting in Suriname die zich bezighoudt met het vergroten van de onderlinge kennis tussen communicatieprofessionals. Tegelijkertijd wisselt ze trends op het gebied van communicatie uit om het werkveld van de communicatieprofessionals te verbreden.
Corona vraagt om transformatie op alle niveau's
Van der Kooye vertelt hoe Suriname genoodzaakt was zich aan te passen aan de Covid-19 crisis en dat de gevolgen voor de één positiever zijn dan voor de ander. Er is een strenge lockdown die voor iedereen geldt. De prijzen zijn voor sommige goederen met 300 tot 400% gestegen. Zelfs de hosselaars kunnen hun waar meer kwijt. Suriname is in transformatie. Dat terwijl het land nu ook in een verkiezingsperiode zit, hoe wordt dat georganiseerd? Gaan de verkiezingen wel door?
Bekijk haar verslag vanuit Paramaribo.
In de volgende Adformatie Connects International
Aankomende vrijdag de vierde aflevering van Connects International. Daarin, vanuit China, Dennis Potgraven [Havas].
Bekijk ook: aflevering 1 met Olivier Koelemij [MediaMonks]. Hij doet verslag vanuit Los Angeles.
Bekijk ook: aflevering 2 met Annelies Valk van [Vodafone]. Zij doet verslag vanuit Londen.
Bekijk ook: aflevering 3 met Stacey Rookhuizen van [Bombilate]. Zij doet verslag vanuit New York.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!