Overslaan en naar de inhoud gaan

War Child wint Transparant Prijs 2006

War Child is met haar jaarverslag overall winnaar van de Transparantprijs 2006, die dinsdag jl. werd uitgereikt door Morris Tabaksblat in…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De Transparant Prijs kent dit jaar winnaars in vier categorieën en een overall prijswinnaar. De andere winnaars zijn Oranje Fonds in de categorie vermogensfondsen; Stichting Mama Alice in de categorie klein; Stichting Ontmoeting in de categorie middelgroot; en War Child in de categorie groot. De jury heeft War Child uitgeroepen tot overall prijswinnaar. Het jaarverslag van Stichting Centraal Fonds RVVZ krijgt als sterkste stijger (een verdrievoudiging van de score van vorig jaar) een eervolle vermelding.

related partner content for mobile comes here

De Transparant Prijs is een initiatief van PricewaterhouseCoopers en de Donateursvereniging Nederland. Doel van De Transparant Prijs is door middel van ‘best-practice-sharing’ de kwaliteit van de verslaggeving door charitatieve instellingen te stimuleren. In totaal werden er dit jaar 168 jaarverslagen ingezonden.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in