Vijf keer Nederlands goud bij prestigieuze European Excellence Awards

Onder andere Glasnost International en TBWA\Neboko en House of Sports vielen in de prijzen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Verschillende Nederlandse bureaus gingen vorige week vanuit Parijs naar huis met een European Excellence Award. In de categorie Benelux wonnen Glasnost International met haar campagne voor Vodafones Smartpass en TBWA\Neboko en House of Sports met de Olympische schaatscampagne voor KPN. Zij deelden de gouden plaats in deze categorie.

In andere categorieën vielen onder andere Uniomedia voor Aegon en Citigate First Financial voor The Ocean Cleanup in de prijzen. 

De European Excellence Awards zijn een eerbetoon aan de meest bijzondere prestaties van communicatieprofessionals. In de jury zitten dit jaar 38 communicatiespecialisten, waaronder twee Nederlanders: Robin Boon van Aegon en Hans Koeleman van KPN. De jury beoordeelt de inzendingen op creativiteit, innovatie, implementatie en strategie van de projecten.

Dit zijn de Nederlandse winnaars:

Categorie financiën
Aegon, National Property Damage Prevention Program
Uniomedia Communications PR and branding agency

Categorie interne communicatie
Heineken International
Enjoy Responsibly Day

Categorie ecologie en milieu
The Ocean Cleanup
Citigate First Financial

Categorie Benelux
Vodafone
Introduction of Vodafone SmartPass
Bureau: Glasnost International

KPN
Olympic speed skating campaign 2014
Bureaus: TBWA\Neboko en House of Sports

Een complete lijst met winnaars is  te vinden.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie