Tip, het gezamenlijke tv-inkoopplatform van Ster, Talpa Network, Ad Alliance en ORN is uitgebreid met de grp-module.
Screenforce, de tv-marketingorganisatie, biedt bureaus en adverteerders Tip kosteloos aan. Ze kunnen daarop rechtstreeks inkopen. Met de uitbreiding met de grp-module is het mogelijk om campagneresultaten op een van de 32 SKO (Kijkonderzoek) analysedoelgroepen te bekijken.
In het campagneoverzicht wordt een extra kolom met de gekozen SKO-analyse doelgroep toegevoegd. Tip toont per pakket hoeveel grp’s er behaald zijn op de geselecteerde SKO-analysedoelgroep. Gebruikers kunnen zo hun campagnes over de verschillende exploitanten in één keer evalueren over dezelfde doelgroep.
Screenforce Directeur Michel van der Voort: 'We zien dat de tv-markt verrijkt wordt met veel nieuwe adverteerders en ook veel nieuwe communicatie- en mediabureaus. Voor hen zijn gratis inkoopplatforms als het Ster Klantportal en Tip een goed middel om hun tv-campagnes mee in te kopen en te monitoren en om hun tv-commercials mee aan te leveren. Inmiddels zijn er 220 gebruikers van Tip.'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!