Hoe zorgt een online videocampagne voor meer awareness rondom de doelgroep? Met dit vraagstuk kwam USP naar Streamads. Hoe is dit aangepakt, wat was het advies en wat was het resultaat?
De videocommercial was op bepaalde punten nog niet geschikt voor online gebruik. Om dit op te lossen waren een aantal aanpassingen nodig. Op advies van Streamads is de video geoptimaliseerd en geschikt gemaakt voor online gebruik.
Daarnaast was de uitdaging van de klant hoe zij hun doelgroep het best online kunnen bereiken. Zij hadden geen inzichten in de juiste online kanalen waar de doelgroep zich bevindt. Door middel van inzet van het netwerk van Streamads is de juiste doelgroep gedurende de campagne bereikt.
Het uiteindelijke resultaat van de videocampagne was 20% meer VTR dan de benchmark, een zeer goed resultaat. De klant was enthousiast over de snelheid waarmee de campagne tot stand gekomen is en de kennis die Streamads heeft omtrent online video.
Bekijk hieronder deze klantcase:
Nieuwsgierig naar het eindresultaat? Bekijk hieronder de video!
Wil jij weten hoe wij video geschikt maken voor digital? Neem dan contact met ons op!
with
regards