Overslaan en naar de inhoud gaan

Slaven Mandic: ‘Mediahuis moet het meest creatieve mediabedrijf ter wereld worden'

TMG heet vanaf vandaag Mediahuis Nederland. Slaven Mandic over hoe hij een nieuwe salesorganisatie heeft neergezet.
Slaven Mandic
© Mediahuis
Slaven Mandic
© Mediahuis

Slaven Mandic – morgen spreker tijdens het Grote Marketing Congres - verdeelt sinds bijna een jaar zijn werkterrein tussen de Baarsjesweg waar het nieuwe, moderne kantoor van Wayne Parker Kent staat en de Basisweg, al jaren de residentie van Telegraaf Media Groep (TMG). Beide bedrijven zijn volledig eigendom van de Vlaamse uitgever Mediahuis.

Precies een jaar geleden maakte Mediahuis officieel bekend Wayne Parker Kent
geheel in te lijven, nadat de Belgische uitgever er eerder al een minderheidsbelang in had genomen. Mandic kreeg naast zijn rol als ceo Wayne Parker Kent ook de functie van directeur advertising TMG erbij om samen slagkracht op de Nederlandse advertentiemarkt te creëren.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in