Overslaan en naar de inhoud gaan

Sales WPG Media naar Value Zipper, VI niet in zee met Digital Enterprises

Value Zipper gaat per direct de sales doen.
WPG Media
© WPG Media
WPG Media
© WPG Media

Value Zipper gaat per direct de sales doen van de titels van WPG Media - Happinez, Psychologie Magazine, Yoga Magazine en Vrij Nederland. Directeur-uitgever a.i. Susan Stevens van WPG Media bevestigt dat aan Adformatie. De salesafdeling binnen WPG Media wordt daarmee opgeheven.

‘Voor de vier titels is op dit moment behoefte aan een salesteam dat groot genoeg is om het aantal klanten te bedienen en genoeg expertise heeft om alle mediakanalen te bedienen. Door een eerdere verkleining van het portfolio van WPG Media en de dalende B2B-markt hebben we bekeken wat nu het beste bij onze merken past. En Value Zipper is daar het antwoord op.’


Value Zipper - winnaar van het Adformatie Kerstrapport in 2017 - doet ook sales voor onder meer titels van New Skool Media en de bladen van Veen Media.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Marcel

Onvoorstelbaar dat onervaren bestuurders de ruimte krijgen om dit soort vreemde beslissingen te nemen. Vaak niet gehinderd door kennis en ervaring uit het verleden, zoals de flop NL Mag. Daarnaast een flinke overschatting van Value Zipper, dat zij naast hun mooie branded content proposities wel even de gehele advertisingmarket gaan managen. Nu alleen nog redactie en marketing uitbesteden, dan kan WPG Media haar deuren sluiten.

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in