Overslaan en naar de inhoud gaan

SBS onder 14 procent marktaandeel

SBS Broadcasting leeft onder de nieuwe eigenaren nog niet op. Het marktaandeel kwam in februari niet boven de 14 procent uit.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het marktaandeel van SBS van de gezamenlijke SBS-zenders kwam vorige maand uit op 13,9 procent (periode hele dag, doelgroep 6 jaar en ouder). Dat is 0,3 procent lager dan de maand ervoor en een halve procent lager dan de maand daarvoor (december 2011). Ook ten opzichte van februari vorig jaar bereikt SBS fors minder kijkers. Toen was het marktaandeel nog 15,8 procent; SBS gaat bijna twee procent terug.

related partner content for mobile comes here

De zenders van de Publieke Omroep evenaren het marktaandeel van februari vorig jaar: 35,4 procent. RTL gaat er iets op vooruit; van 23,8 procent naar 24,2 procent.

Bron: Stichting KijkOnderzoek

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in