SBS onder 14 procent marktaandeel
SBS Broadcasting leeft onder de nieuwe eigenaren nog niet op. Het marktaandeel kwam in februari niet boven de 14 procent uit.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Het marktaandeel van SBS van de gezamenlijke SBS-zenders kwam vorige maand uit op 13,9 procent (periode hele dag, doelgroep 6 jaar en ouder). Dat is 0,3 procent lager dan de maand ervoor en een halve procent lager dan de maand daarvoor (december 2011). Ook ten opzichte van februari vorig jaar bereikt SBS fors minder kijkers. Toen was het marktaandeel nog 15,8 procent; SBS gaat bijna twee procent terug.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De zenders van de Publieke Omroep evenaren het marktaandeel van februari vorig jaar: 35,4 procent. RTL gaat er iets op vooruit; van 23,8 procent naar 24,2 procent.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBron: Stichting KijkOnderzoek
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid