Overslaan en naar de inhoud gaan

RMB International in Frans-Britse handen

RMB International is voor wat betreft de exploitatie van bioscoopreclame overgenomen door Screenvision Europe, een joint venture van…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het Britse Carlton is onder meer bekend van ITV, het Franse multimediabedrijf Thomson is onder meer fabrikant van ‘hardware’ als tv’s en decoders. De mogelijke verkoop van RMB speelde al geruime tijd. De verwachting is dat de deal eind juni formeel bekrachtigd wordt.

related partner content for mobile comes here

Naar alle waarschijnlijkheid gaat RMB in Nederland later dit jaar ook verder onder de naam Screenvision. Volgens Herman ten Cate, directeur van RMB in Nederland, betekent de overname dat de organisatie nu ‘superslagvaardig’ wordt. ‘We hebben straks tenslotte twee zeer sterke internationale aandeelhouders.’

In de overname is voor wat betreft de Franse markt de Franse bioscooppoot van UGC, Circuit A inbegrepen. Tevens gaan de bioscoopreclame-activiteiten in België over in de nieuwe joint venture.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in