Reclame HetNet ter discussie
De Consumentenbond vindt de jongste reclamecampagne van HetNet misleidend. Daarom heeft de organisatie een klacht ingediend bij de Reclame…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Internetaanbieder HetNet adverteert in de betreffende campagne met ‘twintig procent korting op internettikken’. Volgens de Consumentenbond klopt dit niet helemaal, omdat gebruikers van de provider het nieuwe inbelnummer niet kunnen opgeven bij KPN voordeelnummers. Het voordeel zou daardoor minder groot uitvallen. De discussie hierover is al eerder gevoerd, onder andere in het televisieprogramma Kassa, van de VARA. HetNet bleef toen vasthouden aan de eigen reclameboodschap. (Bron: Emerce)
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid