Postbank zet commercial in ijskast
Het eerste werk van reclamebureau S-W-H voor de Postbank, is in de ijskast
gezet. De commercials, waarin allerlei jargon uit de bank-…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Een reden voor het uit- of afstel wordt door beide partijen niet gegeven.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
S-W-H onthoudt zich wegens nog lopende besprekingen met de Postbank van elk
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROScommentaar en de Postbank zelf houdt het op ‘marketingtechnische redenen’.
Naar verluidt leven er in de top van de ING Groep, het moederbedrijf van
Postbank, twijfels of de uiting wel past bij het merk Postbank. Volgens een
andere lezing is er in de ING-top zelf een machtsstrijd gaande. Het is nog
onduidelijk of de commercial die overleeft.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid