Overslaan en naar de inhoud gaan

Philips wil merk opfrissen

Philips wil met een wereldwijde corporate branding campagne komen en heeft daarvoor zijn huidige bureaus DDB en D’Arcy benaderd. Ook met…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De pitch wordt vanuit Nederland begeleid. Met de campagne wil Philips zijn corporate profiel wereldwijd aanscherpen. Philips zou afgelopen jaar flink geïnvesteerd hebben in zijn merkwaarde en communicatiestrategie. Nu wil het concern een aantal nieuwe initiatieven lanceren, waaronder het opfrissen van de pay off ‘Let’s make things better’, gelanceerd door Euro RSCG Worldwide in 1996. Het is nog niet duidelijk wanneer de campagne zijn uitrol krijgt, hoewel er sprake is van tv, print en online campagnes. Carat International is het wereldwijde mediabureau van Philips. Begin vorig jaar verruilde Philips Euro RSCG voor DDB voor het above-the-line account. Ook D’Arcy kreeg een deel. Ook werkt Philips aan een Britse campagne die de product-placement deal met de nieuwe James Bond film Die another day moet ondersteunen.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in