Nederlander wil meer dienstverlening buiten kantoortijd
Dat blijkt uit een enquête van marktonderzoeksbureau TNS-Nipo in opdracht van RTL Nieuws. Het gaat dan vooral om diensten van de overheid zoals het gemeenteloket of de belastingdienst, en dienstverlenende bedrijven als banken en installateurs.
Sommige postkantoren en banken experimenteren al met verruimde openingstijden, maar de consument vindt dat nog niet genoeg. Van de Nederlanders vindt 46 procent het vooral vervelend dat ze na 17.00 uur bij veel dienstverleners niet meer terechtkunnen. Voor driekwart van de Nederlanders (73 procent) moet er buiten de reguliere kantoortijden nog steeds sprake zijn van dienstverlening.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisVolgens het onderzoek maakt ruim twee vijfde van de Nederlanders vaak of regelmatig gebruik van de ruimere winkelopenstelling van supermarkten (47 procent) en bouwmarkten (40 procent). Minister De Geus van Sociale Zaken is een voorstander van ruimere openingstijden.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid