Overslaan en naar de inhoud gaan

Iedereen een Hästens

Hästens lijkt zich de sociale visie van landgenoot Ikea (een beter dagelijks leven creëren voor de meeste mensen) aan te meten. Want een…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De beddenfabrikant komt onder de naam Life Quality Concept met een initiatief waarmee consumenten middels gespreide betaling een Hästens-bed kunnen kopen. Hästens werkt voor deze actie samen met Fi/Con, een intermediair en conceptontwikkelaar uit Rotterdam.

related partner content for mobile comes here

Het motto van de actie is `betaalbare luxe`, het doel: meer Hästens-bedden verkopen. In Zweden heeft de fabrikant een soortgelijke actie lopen die zeer succesvol is: 80 procent van de verkochte bedden gaat daar op afbetaling.

De Nederlandse consument die mee wil doen met het Life Quality Concept, koopt een bed bij een van de Hästens-dealers. Fi/Con betaalt het bed vervolgens aan de dealer en incasseert bij de klant de gekozen maandtermijn (minimaal 82 euro per maand). De looptijd van de aflossing bedraagt ten hoogste tien jaar.

Bij de aankoop van het bed ontvangt de klant bovendien een inruilwaardecertificaat, dat 20 procent van de aanschafwaarde van het bed vertegenwoordigt. Hiermee heeft de klant na tien jaar recht op 20 procent van het oude aankoopbedrag bij aanschaf van een nieuw Hästens-bed.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in