Overslaan en naar de inhoud gaan

Luchtreclame neemt af.

Calvé, Radio 538, Talpa, Rabobank, T-Mobile en meerdere bedrijven deden mee aan luchtreclame. Dit jaar deden Heineken en Amstel er niet…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Calvé, Radio 538, Talpa, Rabobank, T-Mobile en meerdere bedrijven deden mee aan luchtreclame. Dit jaar deden Heineken en Amstel er niet aan mee. "We kiezen voor een reclame in en op andere media, zoals tv en internet,"aldus Heineken. ABN-AMRO zegt incidenteel gebruik te maken van voor "locale acties".

related partner content for mobile comes here

Herinneren we het ons allemaal nog?? Lekker in je achtertuintje of op de camping op een zwoele zomerdag, hoor je een ronkend geluid van een vliegtuig in de lucht of je ziet een groot peervormige voorwerp aankomen met een reclameaanduiding.

En uit nieuwsgierigheid wil je toch de boodschap lezen? maar dit blijkt toch niet een doorslaggevende factor te zijn voor deelname van . In 2002 lag de omzet zelfs onder de één miljoen euro voor deze sector.

De zwakte ligt namelijk in drie oorzaken:
a. strakke regelgeving
b. andere media: tv en internet
c. geen onderzoek effectiviteit

Zelf denk ik dat de laatste oorzaak het meest essentiële is. Want wil je als bedrijf jezelf onderscheiden in de reclamecircus, dan moet je toch de effectiviteit van je reclamewijze beargumenteren.

Maar anderzijds wanneer luchtreclame niet veelvuldig voorkomt, dan is het juist weer exclusief. Zoals eerder is vermeld op Molblog.nl dat mensen voornamelijk emailen in plaats van een brief te versturen. Dus komen de oude reclamemethoden wellicht weer terug?.?

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in