Overslaan en naar de inhoud gaan

Linda de Mol en Etcetera steunen arme kinderen in Nederland

'Mijn barbies zijn op vakantie'
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Eén op de negen

Volgens de stichting groeit één op de negen kinderen in Nederland op in armoede, en in grote steden zoals Amsterdam zelfs één op de vier. Er is vooral veel verborgen armoede. Gezinnen die het financieel zwaar hebben, willen dat niet aan de buitenwereld laten merken. Met dat inzicht bedacht Etcetera de campagne.

In drie commercials, vijf radiospotjes en drie print-uitingen worden gekke, maar pijnlijke smoesjes gebruikt door kinderen van verschillende leeftijden.

Met deze aandacht voor de Linda.foundation wordt gestuurd op meer donateurs om arme gezinnen in Nederland te steunen. De gezinnen ontvangen cadeaubonnen t.w.v. €600, van Albert Heijn, Intertoys, C&A en HEMA. De overheadkosten van de stichting worden betaald door Linda de Mol en uitgeverij Mood for Magazines. Alle donaties gaan dus direct naar de arme gezinnen.

Credits

Creatie: Tim Olland en Marie-Louise Diekema

Producer: Luanne Quax

LINDA.foundation: Jocelyn Nassenstein-Brouwer, Linda de Mol, Jildou van der Bijl

Productiemaatschappij:  DPPLR

Regisseur: Daniel Dow

Geluid: Earforce

Fotografie: Tim Stet

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in