Overslaan en naar de inhoud gaan

KPN bindt meeste consumenten

KPN lijkt de beste uitgangspositie te hebben als het gaat om de binding van Nederlandse consumenten aan hun telecombedrijf.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

VODW Marketing liet marktonderzoeksbureau Marketresponse onderzoek doen naar de binding van consumenten aan hun mobiele telefoniemerk. De strijd gaat allang niet meer om het werven van nieuwe mobiele bellers nu de penetratie van mobiele telefonie eind 2005 de 100 procent heeft gepasseerd. Om te groeien zullen klanten van andere operators verleid moeten worden. Omgekeerd is de binding van eigen klanten cruciaal.

related partner content for mobile comes here

De gemiddelde binding binnen de telecombranche is 4,53 (gemeten op een zevenpuntsschaal). KPN, Hi en Orange scoren alle drie boven dit gemiddelde. Opvallend is dat de wereldmerken Vodafone en T-mobile slechts de vierde en vijfde plaats innemen met een aanzienlijke achterstand op Orange en de KPN-merken. De laagste klantenbinding hebben achtereenvolgens Telfort en de serviceprovider Debitel.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in