Overslaan en naar de inhoud gaan

Google onrust

Uit ons onderzoek de Nationale Search Engine Monitor, komt naar voren dat de meeste gebruikers Google de prettigste en beste Search Engine…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Zo zou Google te groot worden, te dominant? Of is Google niet meer de underdog door de snel groeiende winsten en beursnotering? Lanceert Google teveel nieuwe diensten waardoor we niet meer het idee hebben dat het ook nog een zoekmachine is? Of is Google aan het vervelen en zijn we weer op zoek naar een nieuwe publiekslieveling?

related partner content for mobile comes here

Wellicht is het een combinatie van bovenstaande redenen, maar wat mij opvalt, is wanneer ik op zoek ben, ik echte pure resultaten wil zien. En dit is nu waar volgens mij de schoen wringt. Ik heb een testje gedaan bij de BIG3 op zoek naar een 'ticket New York Amsterdam':

test
test
test

Wat valt op? Bij Yahoo en MSN krijg ik 5 'echte resultaten' te zien, bij Google slechts 2!! Waar Google in the early days mede werd geroemd vanwege zijn zuiverheid en overzichtelijkheid, wordt het meer en meer gedomineerd door commercials en goed bedoelde 'Google reistips'.

Voor mij toch wat teveel van het goede en een reden om (ook) eens bij de buren te gaan kijken! Ik ben benieuwd naar jullie Search ervaringen!!

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in