Consumentendatabase Unilever Benelux naar Mindshare
Mindshare had sinds 2008 de Nederlandse database - met NAW-en aanvullende gegevens van mensen die via DM kunnen worden benaderd - al onder zijn hoede, maar mag zich na deze heroriëntatie van Unilever over de volledige Benelux database ontfermen. Met de nieuwe benoeming wordt Mindshare vanaf medio april ook verantwoordelijk voor het beheer en de uitvoering van campagnematige activiteiten rondom de consumentendatabase van Unilever Benelux.
Philip Sijthoff, mediamanager Unilever: 'Door de strategische ontwikkelingen in onze digitale strategie en het diversifiërende medialandschap hadden we behoefte aan één uniforme en efficiënte oplossing voor het beheer van de consumentendatabase in de Benelux. Mindshare heeft al bewezen een geïntrigeerde, real-time en transparante oplossing te kunnen bieden. Dit heeft Unilever meer kennis van-, en dichter bij onze consument gebracht.'
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisMindshare werkt in Nederland al ruim 10 jaar samen met Unilever op het gebied van digitale media. In 2005 bracht Unilever zijn totale media account onder bij Mindshare.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid