Overslaan en naar de inhoud gaan

Consumentendatabase Unilever Benelux naar Mindshare

Unilever heeft na een pitch besloten het beheer van zijn volledige consumentendatabase voor de Benelux onder te brengen bij Mindshare.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Mindshare had sinds 2008 de Nederlandse database - met NAW-en aanvullende gegevens van mensen die via DM kunnen worden benaderd - al onder zijn hoede, maar mag zich na deze heroriëntatie van over de volledige Benelux database ontfermen. Met de nieuwe benoeming wordt Mindshare vanaf medio april ook verantwoordelijk voor het beheer en de uitvoering van campagnematige activiteiten rondom de consumentendatabase van Unilever Benelux.

related partner content for mobile comes here

Philip Sijthoff, mediamanager Unilever: 'Door de strategische ontwikkelingen in onze digitale strategie en het diversifiërende medialandschap hadden we behoefte aan één uniforme en efficiënte oplossing voor het beheer van de consumentendatabase in de Benelux. Mindshare heeft al bewezen een geïntrigeerde, real-time en transparante oplossing te kunnen bieden. Dit heeft Unilever meer kennis van-, en dichter bij onze consument gebracht.'

Mindshare werkt in Nederland al ruim 10 jaar samen met Unilever op het gebied van digitale media. In 2005 bracht Unilever zijn totale media account onder bij Mindshare.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in