Overslaan en naar de inhoud gaan

Alle themadagen komen samen op Burendag

Blauw Gras ontwikkelt een campagne voor het Oranje Fonds en Douwe Egberts
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Blauw Gras wil Burendag onder de aandacht te brengen als het sociaalste feestje van het jaar. Burendag is een initiatief van het Oranje Fonds en koffiemerk Douwe Egberts. Het is een jaarlijks terugkerend feest op de 4e zaterdag in september waarop veel mensen iets goeds doen voor elkaar.

related partner content for mobile comes here

Geen dag zonder thema


Burendag staat steevast op de 'speciale dagenkalender' van marketeers, net als moederdag, pannenkoekendag en kattendag. Dat bracht bureau Blauw Gras op een idee. 

Burendag staat steevast op de 'speciale dagenkalender' van marketeers, net als moederdag, pannenkoekendag en kattendag. Dat bracht bureau Blauw Gras op een idee. 

Interesses delen


Het concept achter de campagne is dat voor mensen met verschillende interesses, verschillende themadagen relevant zijn. Zo is voor iemand met een grote interesse in katten nationale kattendag een belangrijke dag, waar andere buren misschien weer blaasmuziekdag vieren. Binnen Burendag komen al deze interesses samen: het maakt niet uit waar je nu precies van houdt, het gaat erom dat we buren zijn en interesses met elkaar kunnen delen.

Het concept achter de campagne is dat voor mensen met verschillende interesses, verschillende themadagen relevant zijn. Zo is voor iemand met een grote interesse in katten nationale kattendag een belangrijke dag, waar andere buren misschien weer blaasmuziekdag vieren. Binnen Burendag komen al deze interesses samen: het maakt niet uit waar je nu precies van houdt, het gaat erom dat we buren zijn en interesses met elkaar kunnen delen.

In 2017 wordt Burendag op 23 september gevierd. Alle buurten van Nederland kunnen zich ervoor aanmelden via www.burendag.nl

Credits:
Bureau: Blauw Gras
Klant: Oranje Fonds
Verantwoordelijk bij Oranje Fonds: Nerina Vilchez / Marcel van Spronsen
Concept en creatie: Shaun Voogd en Jesse van Hoefen Wijsard
Account: Dyon Verstegen en Erjon Tuenter
Designer: Jordi van Putten
Productiebureau: CLIFF
Regisseur: Jonathan Smit
Uitvoerend producer: Denise Slot
Art director: Kim Verduijn
DOP: Jorrit Garretsen
Gaffer: Michel IJzerman
Visagist: Mariska Kuijper
Editor: Jonathan Smit
Voice-over: Pim Veth
Geluid: Postoffice

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in