Overslaan en naar de inhoud gaan

Philips heeft 10 miljoen Senseo's verkocht

Philips heeft vandaag op het Simplicity Event in Parijs (in vier dagen laat Philips daar aan iedereen zien welke kant het opgaat) gezegd…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

heeft vandaag op het in Parijs (in vier dagen laat Philips daar aan iedereen zien welke kant het opgaat) gezegd dat er inmiddels 10 miljoen Senseo's verkocht zijn.

CMO Andrea Ragnetti (op de foto rechts, naast Gerard Kleisterlee) meldde: 'Reaching ten million in sales just four years after the launch is great news and is proof that products that have been created in line with our brand positioning of 'sense and simplicity' - easy to experience, designed around the user and advanced - are what consumers want.

The launch of the was a response to the changing lives of our customers, who are finding their lives busier than ever. With the Senseo they are guaranteed a perfect freshly brewed cup of coffee at the touch of a button with greater ease and convenience than more traditional methods, produced by a machine that looks sleek and modern.'

De Senseo is inmiddels in 9 landen op de markt: Oostenrijk, Australië, België, Denemarken, Frankrijk, Zwitserland, Nederland, Engeland en de VS.

Ragnetti liet in Parijs ook het een en ander zien van de laatste golf in de nieuwe merkcampagne. Hij toonde zich tevreden over de effecten: 'More than just successfully altering perceptions, Philips has jumped
in the latest (2005) Interbrand/BusinessWeek ranking.'

De campagne focust zich wederom op de core doelgroep, die bestaat uit 20 procent van de consumenten die 80 procent van de omzet van Philips uitmaakt.

Ragnetti: 'The typically affluent decision-makers in the 35-55 age range and A/B+ category. We have always said that the reason these people are interesting to Philips is because they make buying decisions in both their personal and professional lives.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in