Overslaan en naar de inhoud gaan

Peugeot lanceert interactieve racefilm Chase the Line

De campagne werd ontwikkeld door digital agency dpdk.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Na onder andere de -campagne vroeg Peugeot  opnieuw een interactieve campagne in het verlengde van de internationale televisiecommercial te ontwikkelen.

‘Het bijzondere aan deze productie is dat we erin zijn geslaagd om echte beelden van 25 verschillende GoPro’s te combineren tot een interactieve full screen film’, aldus , creative director dpdk. ‘Om dit te kunnen realiseren hebben wij zelf laser gesneden onderdelen ontwikkeld om alle camera’s op een 7 meter brede installatie te bevestigen.’

Chase the Line is inmiddels de zesde campagne die DPDK voor Peugeot heeft ontwikkeld, na onder andere de 208 GTi-game, de Catch the Dragon-campagne en de .

De interactieve racefilm is vanaf vandaag te spelen op de campagnewebsite: 

Making of:

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in