Masters of Digital is gespecialiseerd in programmatic campagnes met focus op mobile advertising en digital out of home (DOOH). Masters of Digital wil de de kloof dichten tussen digitale media en consumentengedrag in de offline wereld.
Het doel is door digitale tools en data te combineren specifieke doelgroepen van de adverteerder gericht te bereiken. Het bureau maakt profielen van specifieke doelgroepen op basis van offline verplaatsingsgedrag. Deze profielen kunnen via mobiele telefoons en digitale out-of-home-schermen getarget worden. Het gaat dan om bijvoorbeeld bezoek aan concerten, sportwedstrijden en winkels, of reizen langs bepaalde routes.
Masters of Digital is opgericht vanuit het partnerbureau Out Of Home Masters. Marvin Vacquier Droop is één van de grondleggers van de nieuwe propositie. Hij is al twaalf jaar actief in de programmatic industrie en al jaren lid van de programmatic taskforce VIA (vroeger IAB). Hij heeft ervaring in programmatic display advertising en in de digital out of home industrie. Hij zegt over Masters of Digital: ‘Er verandert veel in het ecosysteem van advertenties, zoals het uitfaseren van de cookie, de groeiende inventory en technische mogelijkheden van digital out of home. Dat biedt nieuwe kansen voor adverteerders.’
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!