Ogilvy & Mather Amsterdam heeft haar team versterkt met drie nieuwe medewerkers. Chantal van Binsbergen, Annelouk Kriele en Joeri Bakker hebben hun sporen in de reclame en marketing verdiend, zo stelt het reclamebureau: 'Het drietal beschikt over een ruime ervaring en heeft meegewerkt aan campagnes voor nationale en internationale topmerken.'
Chantal van Binsbergen (44, rechts op de foto), is sinds januari in dienst als Strategy Director. Zij werkte eerder als Strategy Director bij DDB, PPGH/JWT en Lowe voor merken als NS, Unilever, ABN AMRO, KPN en Grolsch. Daarna werkte ze vijf jaar als zelfstandig adviseur tot ze door Ogilvy & Mather Amsterdam werd gevraagd om de strategie afdeling te versterken. Sinds januari geeft ze verdere invulling aan de marktstrategieën van diverse lokale en internationale klanten van Ogilvy & Mather Amsterdam.
Annelouk Kriele (44) is 1 februari begonnen als Client Service Director en is onder meer verantwoordelijk voor de Rabobank, DELA, Coca-Cola, Center Parcs en KPN Zakelijk. Kriele komt van Publicis Amsterdam waar ze ook CSD was. Eerder werkte ze als Strategy Director bij N=5 en PPGH/JWT. Zij begon haar carrière als communicatiemanager bij Rabobank Nederland.
Joeri Bakker (33) is met ingang van deze maand begonnen als Account Director. Bakker heeft in de afgelopen zeven jaar als Account Manager voor verschillende (digitale) reclamebureaus gewerkt. Eerst bij Veritate (e-mail- en dialoogmarketing), toen bij het interactieve bureau The People’s Valley en vervolgens bij MediaMonks. De laatste drie jaar heeft Bakker gewerkt bij TBWA/Neboko waar hij als senior accountmanager werkte voor Heineken en Pearle.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!