Met de lancering van de nieuwe merkidentiteit en zendervormgeving wil Eurosport sportfans uitdagen hun passie voor sport te delen. Het is het startsein van een nieuw hoofdstuk voor de sportzender die inmiddels volledig onder de vlag van Discovery opereert.
De nieuwe merkidentiteit is vanaf vrijdag 13 november op zender te zien. De lancering wordt begeleid door een socialemediacampagne (#sharemypassion) die sportfans aanmoedigt het verhaal achter hun liefde voor een atleet, team of sport te delen.
Eurosport heeft een bijzonder jaar achter de rug, waarin de recente acquisitie van de exclusieve rechten voor de Olympische Spelen het hoogtepunt was.
Alco de Jong, countrymanager, VP van Discovery Networks Benelux: 'We zijn volop in ontwikkeling, ook in de Benelux. Nieuwe, exclusieve uitzendrechten zijn daarvan het meest tastbare bewijs. Die van de Olympische Spelen natuurlijk, en van de MLS en de MotoGP. Die van Wimbledon in België en van de Serie A en Ligue 1 in Nederland. Achter de schermen zijn we druk aan het werk om onze producties verder te verbeteren. Zodat we al die mooie sportverhalen nog beter kunnen vertellen. Ik ben erg trots dat we die verhalen nu kunnen presenteren in een nieuwe en eigentijdse look en feel.'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!