Overslaan en naar de inhoud gaan

Coffee Talks met Rens de Jong

Moderator M-Talks Debate
Rens de Jong
Rens de Jong
Rens de Jong
Rens de Jong

Op de derde dinsdag van september trapt de MWG normaal gesproken af met de Algemene mediabeschouwingen. Dit jaar zal het alleen nét even anders zijn. Elk jaar wist MWG te vernieuwen met een andere opzet van de Algemene mediabeschouwingen, en een nieuwe naam kon niet achter blijven.

De seizoenstart is omgedoopt tot M-Talks Debate. Dit is de eerste in de reeks van M-Talks, de nieuwe naam van de inhoudelijke MWG Themamiddagen. M-Talks staat voor inspiratie en kennis delen over ontwikkelingen in het marketing- en communicatievak. 

In aanloop naar 17 september drinken wij een koffietje met Rens de Jong, de moderator.

MWG: Wat voor koffie drink je?

RdJ: Ik drink altijd cappuccino, lekker! Ik probeer te minderen, echter lukt dat niet altijd even goed.

MWG: Wat vind jij van de nieuwe naam M-Talks Debate?

RdJ: Ik moet zeggen dat ik in eerste instantie even in de war was. Ik moest er wel even over nadenken. Maar Algemene Mediabeschouwingen is wel gedateerd ja, dat klopt. MWG Mediatalks, dat is meer van nu en daar kunnen we wel wat jaren mee vooruit.

MWG: Wat is er nog meer anders dan de nieuwe naam op 17 september?

RdJ: Ik mag het eigenlijk niet zeggen, maar MWG heeft drie pitchers uitgenodigd op het podium...

MWG: Kun je nog een klein tipje van de sluier geven?

RdJ: Nee, eigenlijk niet:) Je moet gewoon komen! Ik heb er in ieder geval weer enorm veel zin in, én de MWG-leden ook zo te horen, het evenement is nu al stijf uitverkocht.

Voor de volledige line-up, klik hier.

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in