Overslaan en naar de inhoud gaan

‘Mediabranche flexibel, ga uit van eigen kracht’

Saskia Wagenmakers, Frank Volmer en Harry Dekker tijdens Minds in Media: optimisme over lokale branche.
Mindsinmedia2020
Mindsinmedia2020

Hoewel er een totale lockdown komt, krijgt de mediabranche niet de grote klappen van april en mei. Die verwachting sprak Frank Volmer (Ster) vanmiddag uit tijdens Minds in Media, waar toonaangevende vakgenoten de mediatrends bespraken die de richting van het vak bepalen. Volmer deed dat samen met Saskia Wagenmakers (IAB/Candid Group) en Harry Dekker (Unilever), die door de strenge richtlijnen van zijn werkgever via Zoom sprak.

Volmer: ‘
We kunnen de impact pas volgend jaar bekijken als de bonnetjes van het kabinet betaald moeten worden, dus je houdt je hart vast voor een recessie. Toch denk ik dat de mediabranche niet teruggaat naar de situatie van de eerste lockdown. We hebben kunnen zien dat na de ellende van aan het begin de markt weer snel aantrok. Natuurlijk is het wel belangrijk voor de NPO en ons dat de grote sportevents straks doorgaan.’

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in