‘Mediabranche flexibel, ga uit van eigen kracht’
Hoewel er een totale lockdown komt, krijgt de mediabranche niet de grote klappen van april en mei. Die verwachting sprak Frank Volmer (Ster) vanmiddag uit tijdens Minds in Media, waar toonaangevende vakgenoten de mediatrends bespraken die de richting van het vak bepalen. Volmer deed dat samen met Saskia Wagenmakers (IAB/Candid Group) en Harry Dekker (Unilever), die door de strenge richtlijnen van zijn werkgever via Zoom sprak.
Volmer: ‘We kunnen de impact pas volgend jaar bekijken als de bonnetjes van het kabinet betaald moeten worden, dus je houdt je hart vast voor een recessie. Toch denk ik dat de mediabranche niet teruggaat naar de situatie van de eerste lockdown. We hebben kunnen zien dat na de ellende van aan het begin de markt weer snel aantrok. Natuurlijk is het wel belangrijk voor de NPO en ons dat de grote sportevents straks doorgaan.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid