Overslaan en naar de inhoud gaan

Vandaag in Adformatie Connects Live: Adverteren, wanneer kan het weer?

ADFORMATIE CONNECTS LIVE Adverteren in coronatijd, ja of nee? Edgar Molenaars, Martin de Boer en Brenda Smith geven hun visie.
Adformatie Connects live #3
Edgar Molenaar (KPMG), Brenda Smith (AS Watson/Kruidvat), Martin de Boer (Corendon Hotels)
Adformatie Connects live #3
Edgar Molenaar (KPMG), Brenda Smith (AS Watson/Kruidvat), Martin de Boer (Corendon Hotels)

Adformatie brengt in de talkshow Adformatie Connects Live wekelijks industry leaders samen om over de impact van de coronacrisis op het marketing en communicatie-vak te praten. Vanuit Capital C wordt het vak in een half uur bijgepraat over de recente ontwikkelingen en hoe daar op korte en lange termijn mee om te gaan.

related partner content for mobile comes here

De livestream is elke donderdag vanaf 16.30 uur te volgen via deze pagina en via YouTube en Facebook. Meepraten kan via #adfoconnects

Het thema van aflevering #3 is 'Adverteren, wanneer kunnen we weer?' Omdat in deze crisis alles anders lijkt te zijn, durven marcomprofessionals niet blind meer op hun ervaring te varen. Wanneer is een boodschap gepast en is het gezien de economische vooruitzichten commercieel wel verantwoord? Is er geen sprake van coronawashing? 

Met Brenda Smith (AS Watson/Kruidvat), Martin de Boer (Corendon Hotels) en Edgar Molenaars (KPMG) praten over deze vragen en de nieuwe dilemma's die bij deze crisis komen kijken. Columnist David Snellenberg geeft zijn scherpe visie op de gevolgen van de lockdown op het reclamevak en merken. 

Lees ook:
Ook tijdens de coronacrisis blijft Kruidvat Kruidvat 

Merken die zich nu naar binnen keren, verliezen langzaam relevantie 

Adformatie Connects live wordt breed door de branche gedragen; VEA, IAB Nederland, MWG, NIMA, PMA, MMA, bvA, IDEA, Logeion en DDA werken mee om het nieuwe initiatief de komende weken samen met de industry leaders tot een succes te maken. 

Dagelijks maakt Adformatie onder de naam Adformatie Connects Daily video-interviews over actuele onderwerpen. Experts gaan in gesprek over het laatste marcom en medianieuws en duiken de diepte in op een thema. De presentatie is in handen van de redactie van Adformatie.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in